I gymnastikafdelingen prioriterer vi, at der skal være hold for alle aldre.

Det betyder, at vi har hold helt nede fra forældre-barn, over børnehave og skolehold til voksenhold for både mænd og kvinder.

Vores gymnastikafdeling er certificeret som en springsikker forening, så du kan trygt sende dit barn afsted på vores springhold, hvor dygtige og kompetente instruktører står klar til at lære dem at springe.

Hvert år afsluttes sæsonen i marts med en opvisning i Juelsminde Hallerne, hvor alle foreningens hold samt inviterede hold ude fra deltager. I sæson 2023/24 finder gymnastikopvisningen sted fredag den 22. marts 2024 kl. 17.30.

I sæson 2023/24 udbyder vi følgende hold:
  • Forældre/barn (0-3 år)
  • Spirrevipperne (3-6 år)
  • Mini Dans (0.-2. klasse)
  • Mini Mix (0.-2. klasse)
  • Mixholdet (3.-7. klasse)
  • 6.-10. klasse
  • Tirsdagsholdet (18+ år)
  • Motionsdamer (18+ år)
  • De Raske Svende (18+ år)

Har du spørgsmål til gymnastik er du velkommen til at kontakte:
Gymnastikudvalget