Bordtennis for seniorer

Kom og bliv en del af et fællesskab, hvor vi både bliver bedre bordtennisspillere, men hvor der også er tid til sjov og socialt samvær.

Her er plads til alle uanset om du har prøvet at spille bordtennis før eller er nybegynder.

Du må gerne medbringe dit eget bat. Men hvis du ikke har et, så er du meget velkommen til at låne et af vores.

Vi spiller bordtennis fra kl.14.00-15.30, og derefter bruger vi den sidste halve time på at drikke en kop kaffe, spise en småkage og hyggesnakke.

Har du spørgsmål til bordtennis er du velkommen til at kontakte:
Hanne Olesen
hanneolesen1@gmail.com