Klakring Idrætsforening

Støt Klakring IF hver gang du tanker hos OK!

App eller kort det er helt op til dig. Du støtter med 5 øre/liter hver gang du tanker.

Det er gratis at få et OK benzinkort, og har du allerede et benzinkort kan du nemt ændre det, så du støtter Klakring IF, når du tanker.

Sådan kommer du i gang
Download OK's app i App Store og Google Play eller bestil et OK kort ved at klikke her.

Kæphest

Kæphest er en ny sportsgren i Klakring Idrætsforening.

Har du og din kæphest lyst til at lære nye tricks, snakke om heste og dyste mod andre kæpheste, så er det her lige noget for dig!

Vi lærer lidt grundlæggende om de forskellige gangarter, som en rigtig hest har. Vi nusser og snakker om og med de søde kæpheste I har med.

Derudover skal vi lave forskellige øvelser og lege med kæphestene. Vi skal prøve at ride dressur - altså der hvor kæphestene skal lave forskellige øvelser og ride bestemte mønstre på banen og lytte efter, hvad rytteren siger. Vi skal også have kæphestene med på springbanen, hvor der vil både være små og større spring. Sidst men ikke mindst skal vi også lave ponygames. Det er en slags forhindringsbane, som man skal gennemføre sammen med sin kæphest, mens man løser nogle forskellige opgaver.

Her er der plads til alle lige meget om du har prøvet at ride på en rigtig hest eller ej!

TILMELD DIG KÆPHEST VED AT KLIKKE HER

Har du spørgsmål til kæphest er du velkommen til at kontakte:
Berit Schmidt Hansen
Tlf. 40 59 90 25
berit.schmidt.hansen@hotmail.com

Vil du være en del af fællesskabet?
Så tilmeld dig et eller flere af vores mange spændende hold.
Tilmeld dig her

Der skal lyde en stor TAK til vores fantastiske sponsorer!
Besøg vores side
Klakring Idrætsforening | Juelsminde Hallerne | Tofteskovvej 12, 7130 Juelsminde