Klakring Idrætsforening

Støt Klakring IF hver gang du tanker hos OK!

App eller kort det er helt op til dig. Du støtter med 5 øre/liter hver gang du tanker.

Det er gratis at få et OK benzinkort, og har du allerede et benzinkort kan du nemt ændre det, så du støtter Klakring IF, når du tanker.

Sådan kommer du i gang
Download OK's app i App Store og Google Play eller bestil et OK kort ved at klikke her.

Loppemarked

Genbrugsguld - outlet - trendsale - secondhand - antik - retro - kunsthåndværk

Er du den nye Krejlerkonge, Låsby Svendsen eller er du snild på fingrene og laver dit eget håndværk? Eller måske du har loftet eller garagen fyldt med genbrugsguld og gode sager, så er det her lige noget for dig!

Hvad koster en stand?

En stand koster 125 kr. og prisen inkluderer et bord, to stole samt en kande kaffe.

Hvor stor er en stand?

En stand er 1x2 meter svarende til en bande, der ligger ned. Har du brug for mere plads, er du velkommen til at købe flere stande. Standene vil stå med ca. 0,5 meters mellemrum, så der er ikke plads til at have noget stående ved siden af bordet.

Hvornår finder loppemarkedet sted?

Loppemarkedet finder sted søndag den 21. april 2024 kl. 10.00-15.00 i Juelsminde Hallerne.

Hvordan køber jeg en stand?

For at købe en stand skal du klikke på knappen "Køb billetter" i boksen herunder.

Vær opmærksom på at du skal betale med betalingskort, når du tilmelder dig.

Tilkøb en forplejningspakke

Når du køber din stand, har du mulighed for at tilkøbe en forplejningspakke, som indeholder en kildevand og en sandwich til 50 kr.

Arrangører

Bag loppemarkedet står de fire lokale idrætsforeninger: Juelsminde IF, Juelsminde Badmintonklub, HSR Klakring 2020 og Klakring IF.

Alt overskuddet fra salg af stande går til samarbejdet mellem de fire lokale idrætsforeninger, som står bag Final4-arrangementet for 0.-3. klasse. Formålet med arrangementet er at arbejde på tværs for at fastholde, styrke og udvikle børn og unges interesse for fællesskab, holdånd og sportslige aktiviteter.

Vil du være en del af fællesskabet?
Så tilmeld dig et eller flere af vores mange spændende hold.
Tilmeld dig her

Der skal lyde en stor TAK til vores fantastiske sponsorer!
Besøg vores side
Klakring Idrætsforening | Juelsminde Hallerne | Tofteskovvej 12, 7130 Juelsminde