Støttemedlem

For kun 150 kr. kan du være med til at sikre, at 400 lokale børn, unge og voksne kan fortsætte med at dyrke motion og være en del af et aktivt fællesskab i Klakring Idrætsforening.

Hvordan kan jeg blive støttemedlem i Klakring IF?
For at melde sig ind som støttemedlem i Klakring Idrætsforening, skal du klikke på linket herunder. Dit medlemsskab gælder for en sæson - altså fra den 1. juli til den 30. juni året efter.

Den anden måde er ved at klikke herunder og betale med dit betalingskort.

KLIK HER FOR AT TILMELDE DIG SOM STØTTEMEDLEM OG BETAL MED DANKORT

Baggrund for at Klakring Idrætsforening søger støttemedlemmer netop nu
Fra den 1. januar 2023 var det slut med gratis halgulv for foreninger i Hedensted Kommune. Her trådte nye regler i kraft, som betyder, at den enkelte forening fremover selv skal betale 35% af udgifterne til hallejen. Det svarer til ca. 170 kr./time, som foreningen bruger hallen. Og for en forening som Klakring Idrætsforening, som udelukkende har indendørs idræt, bliver det til en ret stor ekstra udgift på en sæson.

Hvis den ekstra udgift alene skulle lægges oveni vores kontingenter, vil det betyde en stigning på ca. 250 kr. pr. medlem. Som forening har vi et ønske om at lade vores kontingenter stige så lidt som mligt, da vi fortsat gerne vil holde dem på et niveau, hvor alle kan være med.

Vi forsøger derfor både at minimere vores udgifter samt øge vores indtægter bl.a. ved at søge støttemedlemmer.